Seg onsdag

Onsdagen är över och jag har avklarat ännu en arbetsdag...

Lång dag, extremt lång dag! Inatt hade jag inte tid att sova. Det var lite annat i vägen och tankarna satte stopp för min sömn. Att jag endast fick sovit i två timmar kändes inte alls imorse. Jag lämnade sängen pigg och glad. Humöret var på topp och jag strålade av glädje och lycka. Det var en sån där underbar start på dagen.

Nu vet jag inte alls hur jag känner. I hjärnan är det kaos. Tankeverksamheten pågår för fullt och jag vet varken ut eller in längre. Arbetsdagen var otroligt seg. Det fanns inget att göra och mina nio timmar gick ut på att gå runt och titta på fabriken, sitta på en stol och kolla youtube, snacka med arbetskamrater och några raster. Det kanske låter chill, men jag lovar att det faktiskt var väldigt segt.
Min trötthet slog dessutom till lagom tills det var dags att påbörja arbetsdagen. Det var lagom roligt. Jag vet inte hur många gånger jag var nära på att somna...

Nu när jag väl är hemma, har fått duscha och krypit ner under täcket så är jag inte längre trött. Det är lite märkligt. Vart tog min enorma trötthet vägen? Jag har fan inte lust med att ligga vaken hela natten!

Imorgon är det torsdag och jag har ännu en arbetsdag framför mig. Den börjar som vanligt klockan 15.00 och jag hoppas därför på att jag får en lång och go sovmorgon! Jag hade liksom behövt sova ut lite.

Fram tills att jag somnar är det som vanligt film som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0