Slut på ledigheten

Slut på ledigheten, imorgon börjar jag jobba!

Dagen har bara rullat på och jag har njutit av att vara ledig och kunna göra vad jag vill. Att slippa plugga är väldigt härligt och jag kan äntligen slappna av.
Imorgon vaknade jag tidigt, klockan visade bara på strax efter sju, men jag låg ändå kvar i sängen och tittade på film fram till halv tio. Jag älskar att bara ligga i sängen och inte göra någonting, låta timmarna gå och bara njuta av att slappa.

Ett par timmar senare kom min lillälskling hit och tillsammans med henne, mamma och moster blev det lite shopping i Stenungsund. Emma fick köpt ett par klänningar till både skolavslutningen, midsommar och så.

Lite grillning och allmänt tjöt bestod resten av eftermiddagen med.

Emma ville som vanligt att jag skulle fixa hennes hår, och idag blev det en fiskbensfläta.

 

Nu är det kväll och jag sitter i soffan framför tvn.

Imorgon börjar jag jobba och det är en eftermiddagsvecka jag har framför mig.

Det är dock röd dag imorgon och jag börjar därför klockan tre istället för två. Men det är ju ganska gött det också. 22.00 slutar arbetsdagen... Jag tycker att det ska bli gött att få tjäna lite pengar, att se de försvinna hela tiden är inte jätteroligt...

 

Nu ska jag njuta av kvällen, titta på tv och bara slappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0