Torsdag 16 juni

Det där med att jobba förmiddag är verkligen ingenting för mig...

Jag har nu hela veckan försökt komma i säng tidigt för att få så många timmars sömn jag bara kan få innan det är dags att gå upp. Det har dock gått käpprakt åt helvete... Tiden går för fort och hittills har jag inte kommit i säng innan klockan passerat 22-sträcket. Att jag sedan inte kan somna förrän efter midnatt gör inte saken ett dugg bättre. Jag har inte sovit mer än 4 timmar per natt under hela denna vecka. Ögonen går i kors när jag väl kommer till jobbet. Det är förbannat segt, men det spelar ingen roll hur mycket jag kämpar för att somna tidigt går bara inte. Jag är en nattmänniska!

Idag var det en seg dag på jobbet. Jag var otroligt trött, men ändå fick jag avklarat alla timmar. Efter jobbet var det brännbollsturnering. Jag valde dock att avstå och aggerade publik istället. Min fot har gjort lite småont i går och idag samt ljumskarna är åt helvete efter gårdagens målvaktsinhopp. Att riskera något ville jag inte och nu i efterhand känns det otroligt bra att jag inte var med...

Stressade sedan från brännbollen till styrelsemötet. Det var rallykörning på hög nivå!
16 timmar efter att jag lämnade hemmet var jag tillbaka igen. Slängde ihop två cheececakes till morgondagens fika. Fredagsfika är något som jag ska införa på skiftlag 2 på Borealis!

Nu är jag på plats i sängen, redo för att sova....  men trött är jag inte...
Ska se om jag kan hitta något bra att titta på en stund.

Har massa roliga kort på kameran från dagen, men just nu är jag för lat för att sätta in minneskortet i minneskortsläsaren och ladda upp dem här.

4,5 timmar kvar tills jag ska upp igen...

Nattinatti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0