9/3-2011

Jag vet att jag suger på att uppdatera här. Det finns inte så mycket vettigt att skriva. Mina dagar ser alltid likadana ut;
Vakna, träna, duscha, plugga, tv, dator och sova...

Idag var det i alla fall tidig uppstigning, redan klockan tjugo över sex! Jag minns inte när jag gick upp så tidigt senast. Man blir lite bortsämd när det endast är 1-2 förläsningar/vecka som dessutom börjar kl. 13.15.
Anledningen till att jag gick upp tidigt var för att jag skulle till sjukgymnasten klockan 07.00. Inte mänskligt att få en tid så tidigt!!!
Besöket gick i alla fall bra, trots att jag var enormt trött. All rörlighet har kommit tillbaka och hon var riktigt imponerad över hur stark jag var i foten. All den extremt tråkiga träningen som jag gjort i två veckors tid har helt enkelt hjälpt!
Så gött liksom! Nästa besök är om två veckor och fram tills dess har jag fått andra övningar att göra.
Efter sjukgymnasten drog jag till gymmet. Så gött att få träna på morgonen. Det blev dock bara 1,5 timmar för mer än så orkade jag inte. Direkt efter duschen hemma somnade jag gött på sängen.

Eftermiddagen har bestått av plugg både ensam och med kompisar. Trevligt! :)
Nu är det tv och dator resten av kvällen som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0