RIP mobilen



Min mobil lever inte många dagar till. Den har nu gått i två delar och hålls endast ihop med hjälp av någon kabel. Den har varit en mycket bra vän, men nu är det snart dags att vi skils åt. Det kommer bli jobbigt. Jag har så många sms sparade som jag inte vill förlora. Mobilen har betytt mycket för mig. Den har aldrig krånglat eller svikit mig... Men snart är vår tid tillsammans över. Jag kommer sakna allt den otroligt mycket! Men jag är dock väldigt övertygad om att den nya kommer vara väldigt mycket bättre.

Det kommer även ske en nummerflytt, vilket jag hoppas ska ske utan problem. Jag lämnar nu halebop-världen och traskar in i tele2djungeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0