Dålig start!

Morgonen har varit hemsk...

För det första sov jag otroligt dåligt inatt. Jag var uppe flera gånger, det kröp i benen och kroppen kändes tung...
Vid 8-tiden vaknade jag. Ryggen gjorde ont och huvudet ska vi inte ens tala om.
Att välja kläder var inte lätt. Ingenting passade idag. Jag var kräsen, provade 17 t-shirtar och 11 linnen innan jag tillslut bara tog en tröja.

Sminket vill inte sitta som det ska och håret känns som en trasslig golvmopp...

Snart ska jag till sjukhuset. Vet inte alls vad som händer, kanske skära lite i mig...

Jahopp, det här är alltså jag idag. Inget leende, känner mig tom. Har ont i huvud och rygg...

Inte mycket som känns bra idag...!

Usch vilken kass morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0