Fredag!

Igår var det fredag och jag hade planerat en lugn dag utan massa att göra. Det sket sig dock totalt, men så kan det bli ibland.
Jag startade min morgon på bästa tänkbara sättet; träning, eller ja sjukgymnastiken kanske jag ska säga!

Efter det drog jag till skolan en sväng där det var övningstillfälle. Vi gick igenom några övningar som skulle vara gjorda och sedan var det klart. Jag drog efter det till systemet för att ladda upp inför lördagens party. Den här gången blev det bara cider införskaffade. Hade vin i kylskåpet redan och behövde få slut på de också.

Eftermiddagen och kvällen hade jag tänkt spendera i min ensamhet, med bra musik och bara slappa... Men när jag fick reda på att tränar-Johan befann sig i Kalmar så blev det helt annat. Efter ett samtal med honom var det bara att byta om till lite seriösa kläder och påbörja drickandet.

 

 

Ett dopp i vattnet med kläderna på blev det också, det finns dock inga kort på det... Som tur är!

Jag valde att avsluta kvällen relativt tidigt.

Tack för en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0