Godkväll!

Kvällen är kommen och jag har nu bäddat ner mig i soffan. På tv är det hockey, men jag är inte så intresserad. Jag är, som sagt, ensam hela helgen och för bara ett par timmar hade jag tröttnat på det. Jag gick då ut på en promenad. Den blev lite längre än jag tänkt mig, 1,1 mil totalt, men ack så gött det var!
Benen var lite möra efteråt och foten ömmade lite smått (ganska mycket om jag ska vara riktigt ärlig), men efter ett telefonsamtal på drygt en timme med de där hemma kändes allt mycket bättre.
Jag har blivit uppdaterad om vad som hänt sedan sist och jag har fått uppdatera dem.

Mitt under samtalet sken jag upp som en sol. Jag har äntligen fått mitt photoshop att fungera på datorn! Snacka om att jag blev glad och lycklig. I helgen hoppas jag på att kunna börja på en ny design till bloggen. Det behövs en förändring nu!

Vad jag ska hitta på resten av denna kväll vet jag ännu inte.
Kanske jag bara ska njuta av att inte göra någonting...

Det här blev ett konstigt inlägg, men så kan det bli ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0