Nu räcker det!

Gör si, gör så... Lägg av med träningen, väx upp...
NU RÄCKER DET!!!!!!!

Jag orkar seriöst inte höra på mer skitsnack! Jag gör vad fan jag vill. Jag orkar inte höra på ert skicksnack längre. Jag vet mycket väl att min fot är skadad för livet, men bara för det så tänker jag fan inte lägga av med träningen. Det är väl min kropp det handlar om? Vill jag ha ont så låt mig ha det. Vill jag träna så låt mig göra det.
Jag orkar fan inte höra detta jävla snack om att det jag gör är fel! Jag vet mycket väl vad konsekvenserna blir av att jag tränar... men låt mig ha ont då. Ni behöver inte bry er. Jag skiter fullständigt i om fotjäveln gör ont. Jag accepterar läget och ignoererar det! Jag plågar inte mig själv, jag njuter av träningen!


Seriöst liksom, jag är för fan vuxen! Jag bestämmer helt och hållet över mig själv och mitt liv! Kan ni inte acceptera detta så dra! Dra, lämna mig! Jag har inte tid med er, och orkar inte med snacket!
Seriöst, lägg ner!


Jag vill bara spy galla på er... och en vacker dag kommer det hända.
Jag är så jävla förbannad. Hur orkar någon överhuvudtaget med att kommentera min träning och levnadssätt? Varför överhuvudtaget bryr ni er?

Lägg er tid på något annat vettigare istället....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0