Photoshop

Just nu saknar jag mitt photoshop. Jag hade det på min gamla dator, men när jag köpte den här i oktober så blev allt bara fel. När jag var hemma hos mina föräldrar i påskas valde jag att lämna av den gamla datorn där. Den har bara legat i en låda här hemma hos mig. Det kändes inte alls tungt då, men nu börjar jag sakna den lite smått. Det är inte så att jag saknar själva datorn, utan det jag saknar är photoshop!
Photoshop vill inte alls fungera på min dator nu. Virusprogrammet säger ifrån och stänger ner allt..

Det är lite tråkigt. Jag vill kunna sitta och leka med bilder, fixa ny bloggdesign och bara kunna koppla av lite.
Jag har tröttnat på bloggdesignen som är nu, men att göra någon ny utan photoshop klarar jag inte av. Jag längtar nu till sista tentan är avklarad och jag ska dra mig till västkusten. Då ska en ny design fixas och jag ska njuta av livet.

Ha en underbar dag i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0