Shit vad jag hatar mina grannar!

Det här får bli en klagoinlägg!

Jag hade gjort vad som helst för att byta ut mina grannar. Jag vet inte hur länge jag pallar med dessa idioter!
Ovanför oss bor det en satmara, en riktigt PJ (PensionärsJävel). Hon är en såndär person som klagar på allt och lite till. Vi kan inte sitta på balkongen och prata för då kommer hon ut på sin och lyssnar.
Det är även denna satmara som klagar på att cyklarna står på cykelparkeringen. För några veckor sedan var det ett par som satte sig på gräsmattan, fikade lite och planterade några blommor/frön. Då kom hon ut arg som ett bi och sa att man inte fick sitta på gräsmattan.
Tidigare idag var det några barn ute och lekte. De lät en del, massa tjo och tjim, skratt och skrik, ja men sådär som barn låter. Jag satt själv och njöt utav det. Jag tycker det är mysigt att höra barn som leker.
Men PJ där uppe blev arg och gick ut på sin balkong och skrek: "Försvinn härifrån".
Stackars ungarna!

Grannarna bredvid är minst lika jobbiga. De spelar musik hela dagarna, hög musik! Det är samma jävla spellista var dag! Jag har tröttnat på att höra aqua, spice girl och alla de där låtarna som man själv lyssnade på när man var i typ 10 årsåldern. De där nötterna har fan fastnad i slutet på 90-talet.
Jag ringde för ett par veckor sedan störningsjouren, och det var tyst ett tag... men nu har asen börjat igen.

Det här är inte hållbart länge till. Jag och kusinen kan inte sitta i lägenheten och plugga, ljudet från deras jävla musik stör oss. Det är mycket jobbigt!

Kort sagt: Snälla byt ut mina grannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0