Söndag

Vaknade för ett par timmar sedan upp till ett underbart väder. Solen skiner och när jag tittar ut kan jag inte låta bli att le. Det är så grönt och sånt gör mig glad.
Det har dock regnat en del inatt, så marken är ganska blöt. Jag hade planerat in en promenad nu på morgonen, men jag väljer att vänta till ikväll istället så att marken hinner torka upp. Foten mår inte så bra, men jag hoppas att den blir lite bättre efter att jag utfört min sjukgymnastik.

De inbakade flätorna som gjordes i torsdags får hänga med idag också. Det är helg nu och jag känner inte för att göra mig "fin". Att flätorna döljer mitt otvättade hår är dessutom ett stort plus!

Nu ska jag snart lämna sängen och städa rummet. Det ser ut som ett bombnedslag trots att jag städade igår.

Det här är min utsikt från sängen:

Dags att städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0