Torktumlarhelvete!

Efter tre veckor fick jag äntligen lite motivation till att tvätta. Det var, som jag skrev tidigare, sjukt mycket tvätt. Tre hela veckor utan att tvätta, hur fan har jag tänkt? Tre veckors träningskläder... massa handukar, ja du förstår nog...
7 maskiner blev det tillslut. Lugna puckar enligt mig då jag redan vid tio-tiden hade fått tvättat allt.
Upptäcker då till min förvåning att torktumlaren lagt av. Allt som låg där i var fortfarande blött och jag hade ännu mer tvätt som skulle in där.

Ilsken som ett bi tog jag min tvätt och drog upp till lägenheten igen. Fick hänga upp tvätten lite varstans... Shortsen hängde jag upp i gardinstången. Alla lakan och påslakan hänger över stolarna... Balkongräcket aggerar handdukstork...
Fan va bitter jag blir! Varför ska torktumlaren lägga av just idag när jag hade enormt mycket tvätt?

Nu vill jag bara att allt ska torka så att jag kan lägga in det i garderoberna igen.
Jag lovar dessutom att aldrig mer låta det gå så lång tid mellan tvättningarna!

Såhär ser det alltså ut hos mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0