Uppe långt innan tuppen...

Klockan är snart åtta och jag har redan varit vaken i fyra timmar...
Imorse klockan 3.43 vaknade jag med ett illamående som räckte och blev över. Ingen bra start på dagen!
Hoppade i mina träningskläder strax efter, joggade en runda på 6,5 km. Gjorde sedan min sjukgymnastik när jag kom hem.
En lång dusch och lite frukost fortsatte jag min morgon med. Ett trevligt telefonsamtal har det också blivit. Och nu väntar jag på att tvätten ska bli klar.
Hade så sjukt mycket tvätt! I vanliga fall brukar jag kunna klara mig på att tvätta upp allt i tre maskiner, men den här gången kommer det absolut inte gå.
Det var så mycket kläder! 3 maskiner mörkt, och två ljusa kommer det bli, samt alla träningsshorts. Hur fasen ska detta gå till? Jag har tvättstugan till klockan 12.00, och att tvätta allt kommer jag hinna, men det ska ju torka också...

Solen håller nu på att leta sig fram mellan träden här utanför, det ser ut att bli en fin dag. Perfekt att plugga på balkongen helt enkelt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0