Måndag igen

Idag vaknade jag upp till en grå och tråkig dag. Vädret ute var inte det bästa och det fick mig att nästan gå under. Humöret har varit i botten och jag har inte alls känt mig helt okej.

Jag startade dagen med en sväng på gymmet. Benen gjorde ont från gårdagens träningspass och därför valde jag att endast köra mage, armar och rygg denna gång. Trots att jag älskar att träna så var det ändå inte så där gött som det brukar vara.
Väl hemma igen tog jag en dusch innan jag skulle rusa iväg till nästa aktivitet. Självklart var jag stressad och när jag skulle låsa dörren lyckades jag fippla med mina nycklar så de flög iväg och landade mellan trappan och hissväggen.

Springan är inte stor, men mina nycklar hamnade ändå där nere.

Pulsen steg och jag fick lite smått panik. Tillslut fick jag ändå upp nycklarna, med hjälp av lite knivar och pennor.

Härdanefter tänker jag inte stressa mer när dörren ska låsas!

Lite plugg hann jag med på förmiddagen

 

Framåt lunchtid var det dags att dra till skolan. Jag plockade med mig de brownies som jag bakade igår och gav till Annahita. Hon blev nöjd:

 

Föreläsningen var rolig och det blev en hel del skratt. Här är en bild på vad jag och mina kompisar fokuserade på.

 

 

För övrigt börjar jag fundera på vad våra föreläsningar egentligen handlar om

"Nånstans har jag en trång sektion"

"Maskinen ger mig sex"

"Frågan är bara hur bra maskinen är på att fylla den trånga sektionen"

 

Ja sådär lät det när läraren snackade där framme. Jag och mina kompisar höll på att dö av skratt. Tur att det var i slutet på föreläsningen, så man kunde gå ut och skratta ;)

Kanske var det bara vi som var trötta... men kul var det i alla fall.

När jag kom hem satte jag på mig träningskläder och drog bort till gymmet. 2 spinningpass och en och en halvtimme på gymmet blev det innan jag drog hem igen.

Benen gör jätteont och kroppen är riktigt slö...

Imorgon är det dags för "slutbesikning" av foten. Jag vet inte alls hur jag känner. Det är bara att bita ihop och köra vidare.

Jag ska snart gå och lägga mig, men innan dess ska proteinshaken drickas upp.

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0