Vart/Vad är:

1. Ditt hår?

Eehm, typ på huvudet?

2. Din andra hälft?

Vad ska man med en sån till? killar är bara skit...

3. Var är din mobiltelefon?

Bredvid mig! Alltid!

4. Din pappa?

Jadu, det har jag ingen aning om just nu.

5. Din mamma?

Samma sak här. Vet inte.

6. Det bästa du vet?

Kompisarna! ♥

7. Din dröm inatt?

Drömde om gårdagen och allt som hände.

8. Din dröm/ditt mål?

Leva livet och njuta av det!

9. Rummet du är i?

Mitt rum...

10. Din hobby?

Träna och träffa kompisar

11. Din skräck?

Svår fråga!

12. Det sista du gjorde?

Drack upp min cider.

13. Dina kläder?

Strumpbyxor, kjol och linne

14. Din TV?

42" platt-tv. Står typ 3 meter framför mig.

15. Ditt/dina husdjur?

Hamster Åke 2004-12-01 - 2007-05-07 ♥

16. Din dator?

Är ganska ny...

17. Ditt humör?

Toppen! Party på gång liksom

18. Saknar du någon?

Alla på andra sidan av landet.

19. Din bil?

Är blå!

20. Något du inte har på dig?

Vinterjacka!

21. Favoritaffär?

TGR!

22. Favoritfärg?

Erkänner väl då.. rosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0