2 månader kvar!

Va världelöst det kändes när jag såg att det idag är exakt två månader kvar tills jag fyller 21 år. Helt världelöst. 21, vad sjutton är det för ålder liksom? Inte får jag hitta på något nytt, systemet får jag redan gå på, krogar får jag besöka. Ja, att fylla 21 är alltså ganska så värdelöst.

Jag ska nog banga att fira min födelsedag nästa år. Min lillebror fyller också år samma dag som jag (han är dock två år ygnre) så vår födelsedag kan han få ha för sig själv om han känner för det :)
Det är inte längre så noga med paket, jag nöjer mig gott och väl med bara ett "grattis".
Samma sak är det faktiskt med julklappar. Det är inte så noga. Jag och mina bröder bryr oss liksom inte längre. Vill vi ha något så köper vi det själva. Huvudsaken med julen är att lillälsklingen får massa paket. Hon är fortfarande i den åldern då det är roligt att fira jul och få massa paket ;) ♥
Jag tycker att det mysigaste med julen är att få umgås med nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0