Jul och trerätters

Julgardinerna är uppe, ljusslingan på balkongen är på plats. Nu är det jul här i vårt hus... nanannana

Ja, det jag ville komma fram till är att det nu är julpyntat här i lägenheten. Det är en mysig känsla. Jag som tidigare år hatat julpynt har i år ändrat mig totalt. Jag har införskaffat julgardiner, eftersom jag inte ägde några tidigare. Tomtar är köpta och väntar på att bli utplacerade i lägenheten.
I år tycker jag det ska bli mysigt med lite julstämming.

I eftermiddags avnjöt jag en underbart go trerätters tillsammans med de bästa.
Det blev den menyn jag skrev igår. Smarrigt värre liksom!

Jag åt som en häst, det var behövligt och min kropp har nu fått massa ny energi. Det var gott, mycket gott och otroligt mättande!

Nu är det kväll. Jag chattar lite på msn, lyssnar till ljudet från hamstrarna som gnager på något av allt det godis mina kompisar la i burarna. Snacka om att de blivit bortskämda idag. Det är inte ofta de får vara ute ur burarna så mycket som när mina kompisar är här ;)

Nu ska jag snart fundera på att sova. Eller titta på film... eller nått sånt.
Spontanköpte alla Harry Potter filmer idag, så inom en snar framtid blir det Harry Potter-maraton här på Riddaregatan ;)

Nu svamlar jag bara.
Vi hörs!

Kram och nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0