Kanonbra dag!

Jag svävar fortfarande runt på mina moln. Ett jobb kunde inte komma mer lägligt. Kurslitteraturen är dyr och jag som valt att inte ta något studielån detta år heller går back varenda månad.
Självklart är detta mitt val, jag tycker det är onödigt att ta studielån när jag faktiskt har massa sparade pengar.

På måndag jobbar jag min första dag. Sjukt roligt, men samtidigt lite nervös...!
Men det ska nog gå bra ändå ;)

Ikväll har jag njutit av lugnet, gjort akrylnaglar på mig själv samt ätit upp de räkor och kräftor som blev kvar från igår. En ganska så perfekt dag och kväll helt enkelt.
Imorgon är det lördag och jag kommer som vanligt behöva städa upp i mitt rum. Det ligger kläder lite överallt. Jag förstår inte varför det på morgonen är så lätt att slita ut 10 tröjor ur garderoben, men sjukt svårt att lägga tillbaka de som inte dög för dagen.
Jag ska dessutom plugga lite inför duggan som är på tisdag. En lång och go sovmorgon ska jag också se till att få ;)

Nu ska jag gosa till mina kuddar här i soffan, slänga en filt över mig och titta på tv en stund.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0