Ny dag, ny vecka och ännu en dag i mitt liv som passerat

Min förkylning håller i sig.
Jag går runt och snörvlar & hostar. Huvudet och halsen gör ont och febern kommer och går.
Helgen har bestått av massa jobb. Det var mycket att göra hela tiden, massa kunder. Stundals riktigt stressande, men samtidigt ganska härligt att låta tiden gå.

Hamstrarna äter som hästar och beter sig som björnar. De har typ gått i ide. De är inte vakna lika mycket längre och på nätterna är det faktiskt ganska så lugnt. Jag har flyttat tillbaka dem till mitt rum och trots detta kan jag faktiskt sova. De för inga väsen av sig.
Den stora lever nog tyvärr inte länge till. Hon har börjat gå runt och pipa mycket, är väldigt kelig och vill hela tiden sitta i min famn. Knölen på hakan har blivit ganska stor och ser lite äcklig ut. Det är svårt att föklarara hur den ser ut, men ungefär som en stor blodblåsa.
Min lilla skrutt! ♥

För övrigt rullar allt på. Jag är i skolan ibland, jobbar en del och besöker ABC några gånger.
Behandlingsform är bestämd och medicinen är bytt. Jag lider av kraftig järnbrist och har nu fått börja äta järntabletter.

Nu ska jag lägga mig gött på soffan, följa matchen Marstrand - Backadalen på nätet och titta lite på tv.
Bara njuta av att det är kväll helt enkelt!

Kram på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0