Paprika!

Paprika smakar seriöst helvete... och ändå äter jag det...!
Jag har aldrig i hela mitt liv tyckt om paprika. Det smakar liksom... typ udda.
Sedan jag flyttade hemifrån har jag dock försökt äta sånt som jag egentligen hatar. Något inom mig säger att det går att lära sig att äta all mat. Men seriöst, paprika... Nä, jag plågas varje gång jag äter det.

Lök har jag däremot lärt mig att äta. Det smakar visserligen inte speciellt gott, men det går att äta.

Nä, ska jag få i mig den paprika som är kvar så måste jag hämta chilikryddan. Snacka om att vara beroende av chili. Allt kryddas med den. Det ska bränna på läpparna när maten ätits upp.

Fy fan vad jag hatar paprika!!

Och vilket intressant inlägg... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0