Ryggläge

Jag är på plats i min säng, leendet på läpparna är stort. Idag har jag haft en såndär underbar dag.

Igår jobbade jag tidigt. Redan klockan 05.50 befann jag mig utanför jobbet, redo för att vara med på morgonrutinerna samt vara med och öppna butiken. Det var fruktansvärt jobbigt att börja jobba så tidigt, men det berodde nog mest på att jag inte sovit något under natten. Det gick inte att sova. Antingen så var det för varmt eller för kallt...
Jobbet gick trots allt riktigt bra. Jag fick jobba själv idag och de problem jag stötte på löste jag också.
Det var roligt att jobba!

På eftermiddagen var jag trött. Redan när klockan var strax efter fyra gick jag och la mig. En stund senare sov jag. 17 timmar senare vaknade jag av att väckarklockan ringde. Det var länge sedan jag sov så många timmar, men ack va gött det var ;)
Idag har jag haft massa energi och varit pigg hela tiden. Mycket plugg har det blivit. Några timmar med telefonen har jag också hunnit med. Idag har det varit en underbar dag.

Tröttheten har kommit smygandes och jag har därför gått och lagt mig nu. Hamstrarna står i mitt rum, kanske de får vara kvar hela denna natt också... Allt hänger på om de börjar föra oväsen eller ej ;)

Imorgon är det seminarium som gäller. Det ska nog gå bra. När det är avklarat tar jag helg. Ingen mer skolan förrän på måndag. Jag ska dock jobba både lördag och söndag, men det ska bli roligt.

Nu är det film och sova som gäller. Väckarklockan ringer kl. 11.30 imorgon ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0