Tiden går för fort!

Nu är vi inne i November och jag säger som alltid - TIDEN GÅR FÖR FORT!
Även om jag längtar efter julen så vill jag ändå dra ut på tiden nu innan, när alla förbereder sig inför advent och affärerna börjar skylta. Jag vill dricka glögg och äta lussebullar, sitta och sjunga med till julskivan som går på repeat i vardagsrummet och bara mysa med en massa ljus. Det är nog det jag gillar mest med advent och jul, det är ljus överallt. I decembermörkret lyser adventsljusstakar och ljusslingor upp husen, jag längtar! Men vill inte skynda, utan ta vara och suga på karamellen så länge som det går. Jag hatar julgransraskningen och har alltid gjort, för det betyder att allt är över. Därför vill jag njuta så länge som det går och börjar redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0