Dagens intag

Eftersom mina dagar går ut på att kämpa med maten kan jag passa på att skriva vad jag fått i mig idag...
Frukost: -
Lunch: Pasta & köttbullar
Middag: Fisk- och räkcurrygratäng

Det har dessutom blivit en hel del vatten och lite för mycket kaffe, som vanligt helt enkelt ;)

Idag är jag nöjd med maten. Idag har det varit lätt att äta. Idag har jag vunnit över hjärnmonstret. Jag minns inte sist jag klarade av att äta två gånger under en dag utan att få massa ångest. Jag åt visserligen inte upp hela portionerna, det var på tok för mycket... men jag åt faktiskt mer än jag brukar göra!
Idag har jag tagit ett stort kliv framåt, nu gäller det bara att fortsätta i rätt riktning.

Igår blev det ryggbiff med rotfrukter, men tyvärr hann jag aldrig ta kort på det innan det var uppätet. Jag var typ vrålhungrig då ;)

Tom tallrik, mätt och glad Malin!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0