Förkyld

Har idag vaknat med en hals som gör ont och en näsa som rinner....
Undra om detta kanske beror på att jag igår cyklade till skolan iklädd en trekvartsärmad tunn tröja, det var ju trots allt bara 8 grader ute då...
Jacka var dock inte att tänka på. Jag var så varm när jag var hemma och tanken på att sätta på mig ännu mer för att cykla till skolan kändes bara så sjukt onödigt...

Förkylningen kan även bero på älskade Annahita som igår satt och snorade bredvid mig i datasalen.
Ääh, en förkylning har jag aldrig tidigare dött av... Det är bara att ignorera skiten och fortsätta dagen som om inget hänt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och läsa tidningen på nätet innan det är dags att hoppa i lite kläder.

Ha en underbar dag mina vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0