FOTJÄVEL!

Jag är trött, deppig, nere, ledsen och har dessutom sjukt jävla ont i foten.
Mitt humör kan liknas vid en barnunge som är övertrött. Jag känner mig gnällig och jobbig.

Jag pallar inte med denna smärta längre. Det drar, pulserar, ömmar och dessutom är den där brinnade känslan i foten. Jag vet inte längre vad jag ska ta mig till. Några tabletter hjälper inte. Jag vill bara bli av med skiten, hugga av fotjäveln!
Jag pallar fan inte längre till. Denna jävla fot tar snart död på mig. Mitt psyke är ostabilt och med denna ohanterbara smärta vill jag inte någonting längre. Jag orkar inte!!
Varför den har gjort sjukt ont både igår och idag kan jag inte svara på, det finns absolut ingen anledning till det. Jag har inte tränat på några månader och har ätit förvånansvärt bra hela veckan. Jag förstår inte varför den är som den är.

Seriöst, det här måste fan få ett slut. Gör foten lika ont om några timmar så kan jag glömma att sova. Det går bara inte då. Jag låg inatt vaken i drygt 6 timmar, vred mig av smärta, tog många tabletter, grät lite... men inte fan blev det bättre.
Hade smärtan gått tillbaka till sitt normala tillstånd hade jag kunnat hantera det, men nu är det för mycket.
Jag orkar fan inte mer!
Jag har provat med både voltaren och diklofenak, men de där tabletterna är nog världens absolut sämsta tabletter. De hjälper inte ett skit, jag måste ha något starkare!

Ja, jag är grinig och har ont. Jag känner bara för att klaga just nu.

Att en fotjävel kan ställa till med så mycket problem...
Fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0