Grupparbete

Det här jäkla grupparbetet kommer snart ta död på mig.
Vi skriver, räknar och läser men ändå finns det hela tiden en massa kvar att göra.
Det börjar bli ganska jobbigt nu. Saker gå inte ihop, saker blir fel och ibland lyckas vi få till det. Det är en del motgångar, men ändå några få medgångar.
Jag har denna kväll sysslat med att skriva 10 sidor på arbetet. Egentligen borde jag kanske vara nöjd, men det är jag inte. Det kommer bli minst lika mycket till, men det få bli först imorgon.

Jag orkar inte tänka mer idag. Det är bara kaos i hjärnan. Det är dessutom för sent för mig egentligen. Jag känner och vet redan nu att jag imorgon kommer vara trött....
Går grupparbetet bra imorgon så kommer jag kunna ta helg... men går det åt helvete så blir det till att plugga även på lördag och söndag...

Nu: sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0