Hemma i det blåa huset

Imorse vaknade jag upp i mitt gamla rum, det rum som jag växt upp i, där jag tillbringat mina första 19 år av mitt liv.
Jag är alltså hemma hos min familj nu.

Tåget lämnade Kalmar en timma försent igår, vilket gjorde att jag kom till Göteborg strax innan klockan visade 23.00. Mamma och pappa var snälla och hämtade mig på centralstationen. Härligt för mig att slippa tänka på hur jag skulle komma hem annars...
Jag tjötade mycket, typ hela tiden. Att mamma och pappas öron inte ramlade av innan vi kommit hem är ett under ;)

Att vara hemma hos familjen är underbart. Jag har tid till att släppa all skit som hände i Kalmar de sista dagarna. Jag kan ta det lugnt och fokusera på tentaplugget nu!

Att det gått nästan två månader sedan jag var hemma sist känns lite konstigt när jag tänker på det. Tiden har gått så otroligt fort!
Ikväll är det styrelsemöte med innebandyklubben och därför ska jag nu baka lite...

Ha en underbar hmm... vad det nu är för dag idag. Tappat kollen ;) Höhö

Och är det någon glad, ledsen, knasig eller helt normalperson som läser detta och har lite tråkigt så är det helt okej att skicka en invite till mig på Wordfeud ;)
Bastedt
heter jag där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0