Inför tentan

Det känns så lugnt inför den kommande tentan. Jag har knappt något att plugga på, vilket kanske beror på att tentan endast är på 4,5hp.
För några timmar skrev jag ner de kapitel som kommer på tentan och som därmed även måste sammanfattas. Det är inte alls mycket! Så härligt!!

Totalt skulle jag kunna gissa på att det blir ungefär 300 sidor.
Så härligt att ha en liten tenta, det var ett tag sedan sist...
:)

Ignorera gärna min extremt fula handstil... Tack!

Imorgon ska inlämningsuppgift 3 lämnas in. Jag orkar dock inte skriva ut den just nu. Det är trots allt lite ansträngade att förflytta datorn typ 3 meter, koppla in sladden och trycka på print...

Jag gör det imorgon istället... Och för att jag ska komma ihåg det har jag skrivit en fin liten lapp till mig själv, som just nu sitter bredvid dörren.

Missar jag denna, ja då är det något allvarligt fel på mig ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0