Måndag

Satan i gatan, jag är trött och har fortfarande ont... Jäkla fot! :(

Igårkväll gjorde jag något som jag aldrig tidigare gjort. Jag hade jätteont i foten och visste inte vad jag skulle ta vägen. Det var en jobbig dag och jag kände framåt kvällen att det var dags att göra något drastigt. En kraftig överdos av voltaren intogs och efter bara en liten stund somnade jag gott. Jag vaknade dock efter någon timma av att jag hade jätteont i magen, men det ignorerade jag, vände mig om och somnade snabbt om.
13 timmars sömn fick jag, innan väckarklockan ringde. Jag hade äntligen fått sova ut!

Det kanske inte var så bra att ta så många tabletter som jag gjorde, men jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Foten gjorde för ont och jag behövde sova för att orka med att leva.
Den här foten går mig på nervera, bryter ner mitt psyke och vad som kommer hända vet jag inte just nu... Men snart orkar jag inte mer, den saken är klar!!

Jag startade min dag med att steka lite pannkakor

 

 

Pannkakorna och den skaldjurspaj & pizzorna som gjordes igår packades ner i väskan tillsammans med kaffe, saft, dator och massa böcker.

Till skolan kom jag vid elva-tiden.

Annahita tog för sig av maten direkt, precis som vanligt ;)

 

Vi skrev en del på arbetet, men när klockan var fyra hade hjärnan förvandlats till en gröt. Det gick trögt i tänkande och vi valde att lämna skolan för att fortsätta med arbetet imorgon.

Jag har dock under kvällen skriva ungefär fyra sidor, vilket medför att vi imorgon inte kommer ha så mycket kvar att skriva. Det var ganska härligt att få gjort lite vettiga saker när jag ändå var ledig!

 

 

Jag fick även en mysstund med Chim-chim för en stund sedan

 

 

Nu ska jag snart förflytta mig från soffan till sängen..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0