Smärta!

Kan inte sova, har fruktansvärt ont i foten...
Kan inte sova, har förbannat ont i foten...
Kan inte sova, har en enormt jävla smärta i foten...

Behöver jag säga det en gång till? Okej då...
Kan inte sova, har förbannat fruktansvärt jävla ont i foten!!!!

Fy fan vad jag bara vill hugga av skiten just nu. Jag pallar inte denna jävla smärta. Nog för att jag står ut med att ständigt ha ont, men när det blir den här smärtan som är nu, då jag bara inte kan göra någonting, bara vill lägga mig ner och dö... ja då är det inte roligt.

Jag har underhållt med en stund med Wordfeud med Matilda, men nu verkar hon ha somnat... Istället har jag kollat på massa recept. Jag har sparat massa olika recept både på datorn och i mobilen, så nu är det bara att vänta på att det ska bli dag så att jag kan inta köket igen!

Idag har jag förresten lagat ännu mera mat.
* Örtbakad lax i ugn
* Helstekt fläskytterfilé
* Fiskgratäng gjord på rödspätta

Jag älskar att stå i köket. Det är nog det bästa jag vet!
Om några timmar blir det nog lite mera matlagning.
Men nu, när jag ändå inte kan sova ska jag fortsätta mitt recepttittande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0