Söndag

Godkväll!

När jag vaknade imorse och kollade på klockan fick jag lite smått ångest. Den visade på 12.12, jag hade sovit bort halva dagen... MEN sen slog det mig att jag inte ställt om klockorna till vintertid. Helt plötsligt var klockan bara strax efter elva och allt kändes genast mycket bättre ;)

Idag har jag i alla fall haft en mysig dag för mig själv. Jag har fått läst mycket i boken, kelat med hamstrarna och dessutom hunnit med en tupplur på 4 timmar på eftermiddagen. Gött mos liksom ;)

Min kväll är snart över. Jag är jättetrött, men tänkte ändå försöka hålla mig vaken i alla fall en timma till.
Imorgon är det måndag och dags för två föreläsningar.

Hoppas du haft en bra helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0