Trött

Det blev precis som jag misstänkte, det gick inte att somna igår. Något inom mig gnagde och jag kunde inte slappa av. Klockan tickade på och jag låg i sängen och tittade på tv. Program efter program tog slut men att somna gick inte. Det var först framåt tre-halv fyra någon gång som jag äntligen lyckades somna.
Att jag sedan drömde massa konstiga drömmar, vaknade flera gånger och att klockan dessutom bara var halv fem när jag vaknade för sista gången var långt ifrån härligt.

Idag är jag fruktansvärt trött. Föreläsningen pågår för fullt, men jag klarar inte av att koncentrera mig. Allt jag tänker på är att få sova. Jag längtar till ikväll då jag äntligen får gå och lägga mig igen...

Snälla, låt denna dag passera snabbt förbi...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0