Varma Koppen

Hjärnmonstret vann kampen. Jag klarade inte av att äta maten som Viktor lagat.
Innerst inne vet jag att inbakad fläskfilé med ugnsrostade rotfrukter är gott, men idag klarade jag inte av en enda tugga. Tårarna bara rann och ångesten blev värre och värre. Idag orkade jag inte kämpa, idag ville jag verkligen ingenting. Jag mår skit, kroppen mår skit och allt känns bara åt helvete.

Jag satt och tittade när Viktor åt maten. Försökte samla mig och äta flera gånger men det gick bara inte. Helt utan mat blev jag dock inte. Viktor tvingade nyss i mig en Varma Koppen - Klar grönsak.

En portion = 45 kalorier...
och jag har extrem ångest för att jag åt denna.
Jävla hjärnmoster!!!

Jävla skit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0