2011-09-07

Det är mycket snack om Twixie just nu, men det bara blir så. Jag gör allt för att hon ska bli bra.
Hon har lämnat huset några gånger under eftermiddagen och vad jag kan se så verkar hon inte ha ont. Mat äter hon som vanligt och när matskålen dessutom fylldes på med massa gott jag hittade i kyl & frys så blev hon extra glad. Hon är dock fortfarande väldigt slö och tillbringar mycket tid i sitt hus...

Nog snackat om henne för denna gång.

Idag har jag mest pluggat hela tiden. Det har blivit mycket gjort, men ack va trött hjärnan är nu. Idag kan jag inte få in mer information och det är alltså bara dags att ge upp för idag.

Till middag idag blev det Torskrygg med haricoverts, sockerärtor och pumpasmör.

Gott gott och otroligt mättande.

 

Resten av dagen kommer jag spendera i soffan framför tvn. Det blir en riktigt slapp kväll. Funderar på att knäcka en kall öl och bara njuta av ingenting...

 

Imorgon kommer fina brudarna på trerättersmiddag.

Annahita & Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0