Bio med Annahita

Jag har tillbringat de senaste timmarna tillsammans med sötnosen Annahita.
Vi hade sedan några dagar tillbaka planerat in ett biobesök tillsammans, och idag var det alltså dags.

Vi cyklade ner till centrum drygt en timma innan själva bion började, svängde in på McDonalds där jag köpte en kaffe och AH käkade glass.
Bion, Jägaren 2, började klockan 18:00, lång som satan var den! Tjena eller, drygt två timmar!
Den får absolut inte fullpoäng från mig. Ska jag vara riktigt ärlig så trodde jag att den skulle varit bättre... men ett biobesök är alltid lite mysigt.
Att cykla hem var dock mindre gött! 12 grader ute och en ilande kall vind. Japp, stel som en pinne kom jag för en stund sedan in i lägenheten.
Nu sitter jag invirad i en varm filt och slappnar av lite.

Jag tänkte försöka hålla mig vaken i ett par timmar till, men om jag lyckas med det, det återstår att se.
Imorgon måste jag upp as tidigt, redan vid kvart över åtta för att hinna i tid till föreläsningen som börjar klockan nio...

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0