Fredag

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få ett par timmar sömn till.
Idag är jag trött, har sovit dåligt under natten, vaknat flera gånger, kollat på klockan och somnat om. Det är verkligen fruktansvärt krävande att vakna hela tiden.
Att klockan dessutom bara visade på kvart i sju när jag vaknade för sista gången var mindre gött. Jag kunde inte somna om trots att det var en och en halv timma kvar till väckarklockan skulle ringa.

Jag är så långt ifrån pigg man kan vara. Det kommer bli en seg föreläsning och jag kommer verkligen behöva kämpa för att hålla ögonen öppna.
Snart ska jag cykla till skolan... men först lite kaffe!

Mycket trött Malin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0