Fredag!

Fredag, underbara fredag!

Klockan är snart tio och jag har redan hunnit med att vara vaken i drygt två timmar. Det om något är helt galet! Inatt valde jag att sova med öronproppar och tro mig, det var länge sedan jag sov så bra! Jag vaknade endast till 5 gånger och sammanlagt låg jag bara vaken i lite drygt en timma under nattens alla timmar. Det var så otroligt härligt att för en gång skull kunna få sova.

Imorse vaknade jag upp med ett stort leende på läpparna. Idag är det en bra dag. Jag har några timmar i skolan förför mig, men det är först om några timmar jag ska dit. Hittills idag har jag inte gjort speciellt mycket. Det har bara blivit lite plugg, tvtittande och pillande i lägenheten.

Ute skiner solen och inne skiner jag.
Jag är glad!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0