Godkväll!

Godkväll!

Jag är på plats i min säng. Det är svalt och härligt under täcket, tillskillnad mot vad det är i resten av rummet. Jag älskar att tända massa ljus på kvällen, det blir en mysig stämmning, men hela rummet blir otroligt varmt!
Jag tror nästan att det är dags för mig att öppna balkongdörren en stund, jag och hamstrarna lär svimma lite lätt av värmeslag annars!

För en stund sedan la jag oxfilén i marinad. Imorgon blir det som sagt middag här hemma hos med med kompisarna Annahita & Matilda och kusin Martina.
Matilda fyller år nästa vecka, men vill absolut inte bli firad. Detta är alltså absolut ingen födelsedagsmiddag med ballonger, presenter och alkohol... eller?
Det återstår att se imorgon ;)

Jag förstår i och för sig Matilda också. Det där med att fira födelsedagen känns absolut inte viktigt längre. Jag har väl egentligen aldrig tyckt om att fylla år. Det känns bara sådär meningslöst liksom.
De bästa födelsedagarna jag har haft har ändå varit alla de år då jag fått spela innebandycup på födelsedagen!
Jag fyller liksom sjätte januari, mitt i Gotia Cup. Jag tror att jag lyckades tajma in innebandycupen nästan alla år jag spelade innebandy.
2 år befann jag mig dessutom i Norrköping på cup.
Ja, jag var nog lite av en innebandynörd då... fast det är jag nog i och för sig fortfarande ;)

Nu svamlar jag bara på känner jag. Jag skyller på de burkar cider och öl jag fått i mig under kvällen ;) Hihihi

Tack vare alkoholen i kroppen så vågar jag inte ta några tabletter mot smärtan i kroppen. Just nu gör foten lite ondare än vanligt, men att blanda tabletter och alkohol gör jag bara inte. Även om jag nu inte druckit speciellt mycket så skrämmer den kombinationen mig ändå!
På med lite musik och försöka ignorera allt och vänta på att ögonen ska stängas låter som en bättre idé!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0