Illamående!

Klockan var 01.38 när jag vaknade. Jag kände av att jag var törstig, tog lite vatten som var kvar i glaset som stod på bordet... sedan brakade allt löst. Jag försökte svälja, men det gick inte. Papperskorgen som befann sig mitt på golvet efter att jag städat hamsterburarna blev min räddning. Allt bara kom upp.
Jag förflyttade mig till toaletten där jag fortsatte spy som en gris.
Just nu sitter jag kvar på toalettgolvet. Jag vågar inte röra mig, vågar inte gå tillbaka till mitt rum. Jag mår så fruktansvärt illa och känner mig svag. Jag är rädd att jag kommer svimma om jag reser mig upp.
Det här är verkligen en fruktansvärd känsla.
Jag hatar det!

Snart ska jag ta och krypa (och då menar jag verkligen krypa!) tillbaka till mitt rum och min säng. Förhoppningsvis slipper jag gå upp en gång till.... det kan inte finnas så mycket kvar i min mage som vill komma upp...

Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0