Kan fortfarande inte sova!

Nu börjar det seriöst bli riktigt tråkigt att inte kunna sova. Jag bara ligger i min säng med musik i öronen, men att få ögonen att stängas går inte! Jäkla skit!!! Efter två timmar med "Pain" från mp3n kände jag att det var dags att lyssna på lite andra låtar. Nu är det istället "Foo fighters" som spelas. Riktigt goa låtar faktiskt. Jag hade dock helst av allt önskat att jag somnat... Planen var att gå upp vid åtta för att kunna plugga många timmar innan det var dags att sova igen, men nu kommer mina planer spricka! Ska jag plugga hela dagen så måste jag verkligen ha sovit bra annars är det ingen att försöka lära mig något. Är jag som en zombie så kommer det absolut inte fastna något alls i huvudet. Varför ska det vara så svårt att somna denna natt då? Jag skulle i och för sig kunna sätta mig och plugga några timmar nu, kommer ändå inte somna på länge! Ja, men så får det bli. Nu åker "Den nya affärsredovisningen" fram. Här ska nu pluggas! Koncernföretag, internredovisning och allt sånt där ska nötas! *Två och en halv vecka kvar till tentan... [även detta inlägg är skrivet i min iphone, därav saknaden av styckindelning...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0