Läkarbesök

Igår var jag hos min läkare, snygg-Emil. Emil ville kolla hur allt var med mig, om jag mår bättre och hur livet kändes helt enkelt. Han tog dessutom en hel del provet för att se hur min kropp mår.
Det var inte jättebra resultat. Jag äter för dåligt och det visade sig att jag behövde äta extra vitaminer. Jag hade dessutom tappat 5 kilo sedan jag var där för en vecka sedan. Det var kanske inte bra, men det beror nog främst på att jag ätit mycket mindre än jag gjorde innan. Mitt kaloriintag har den senaste veckan inte legat över 300 kcal/dag. Det är ungefär 6 gånger så lite som jag borde äta. Men jag känner mig lugnare nu. Jag har behållit all mat jag ätit och bara det känna för mig som ett stort steg framåt.
Jag äter hellre för lite och behåller allt än att äta mer och spy upp det.

I och med att jag lider av lite vitaminbrist så har jag fått order om att ta extra vitaminer.
2 b-vitaminer
1 d-vitamin
1 multivitamin
1Q10
2 omega 3&6
2 "kommer inte ihåg namnet" för att inte tappa mer hår.
1 Antidepp

Jag hoppas nu att detta hjälper och att jag får tillbaka aptiten och på så vis kan börja äta mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0