Lång dag...

Klockan är bara strax efter tolv och jag har redan hunnit med att plugga i sex timmar, städat hamsterburarna, bakat en mjukpepparkakskaka samt kollat på två filmer.
Ibland känns det härligt att vakna klockan 02.47 och inte kunna somna om. Jag vet inte vad som hände där, men jag hade i alla fall fått sova i 5,5 timmar och var faktiskt pigg. Att jag nu varit vaken i nio timmar och har minst lika många timmar kvar innan det är dags att sova är inga problem för mig. Jag ska allt se till att hålla ögonen öppna till ikväll för att slippa behöva vakna mitt inatten inatt igen.

Om en liten stund ska jag iväg på veckans sista föreläsning. Jag sammanfattade klart hela allt som vi ska gå igenom för en stund sedan så nu är jag verkligen förberedd. Finansieringsanalys, kassaanalys, är vad som kommer pratas om idag.

För mig är det nu dags att ladda kaffebryggaren och börja göra mig klar. Om trettio minuter är det dags att dra...

Ha en underbar fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0