Matkoma!

Jag lovade igår att jag skulle lägga ut bilder på maten. Tyvärr blev det inte så. Vi åt sent och några minuter innan klockan var åtta var den sista disken diskad och vi satte oss i soffan.
MATKOMA!

Magen var full och någon energi fanns inte. Vi satt som tre hösäckar framför "Gäster med gester".
Vid 22-tiden låg jag i min säng och bara några minuter efter att huvudet landat på kudden somnade jag.

Drygt tolv timmar senare vaknade jag upp. Snacka om att få sova ut! Jag kände mig som en ny människa.
Bilderna kom alltså inte upp igår för att jag var helt slut.

Men jag lovar, om bara en liten stund ska det finnas lite kort här!

Ta hand om dig så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0