Minnen

Jag hittade min plånbok i en låda här i lägenheten. Den har inte varit använd på... hmm... sedan jag tog studenten ungefär, vilket är ungefär ett och ett halvt år sedan. Jag kollade igenom vad som fanns där i och hittade massa kort på mig själv. Det var skolkorten från förskolan till tredje året på gymnasiet. Snacka om minnen.


Det här är mitt första skolkort. Året var 1997, jag var 6 år gammal och gick i förskolan.

 

Nio år senare, år 2006, var jag 15 år gammal och gick i nionde klass


Jag saknar mitt hår. Jag vill att det ska vara sådär lockigt som det var på den bilden. Jag tror aldrig tidigare jag älskat mitt hår lika mycket som jag gjorde då!

Idag är jag 20 år gammal och trött på allt...


Håret är åt helvete, inga lockar kvar, kaffet smakade vidrigt...
Men trots detta så är jag ändå ganska glad.
Att hitta dessa kort, kolla, fundera och tänka tillbaka gjorde att jag nu har samlat på mig massa ny energi för att klara av att plugga i några timmar till.


Ps. Den dåliga kvaliten på korten beror på att jag har scannat dem och förstorat upp bilderna 200% ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0