Mobilbloggar

För tre timmar gick jag och la mig i tron att snabbt kunna somna för att starta morgondagen tidigt... Men just ikväll verkade inte jag och min kropp vara vänner. Det där med att somna är omöjligt. Jag är inte ett dugg trött och att bara ligga här i sängen är faktiskt inte speciellt underhållande. På tv visas det inget vettigt och jag har redan kollat på två filmer ikväll... Och att lyfta på täcket och förflytta mig till tvn för att sätta igång en ny film känns inte så lockande. Anledningen till att jag inte jan somna kan bero på att jag är sjukt hungrig, glömde visst av att äta middag förrut... Fast det kan även bero på att jag druckit på tok för mycket kaffe idag. Sjuka mängder, har nog aldrig tidigare fått i mig lika mycket kaffe på en och samma dag som jag fått idag! Hur många timmar till det tar innan jag somnar vet jag inte... Satte precis igång mp3n, å med hårdrock i öronen så kan jag allt vara vaken länge till bara för att få njuta av bra musik! "Bye bye, why dont you go and die die. I will fuck you up" nanana...*sjunger med lite med min extremt bra sångröst* Nu ska jag höja volymen på musiken så den överröstar hamstrarna som gnager som två små as på sina galler!! Nananana, *sjunger med i låten och njuter* [ursäkta om detta inlägg ser ut som ett krig, skriver på min iphone...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0