Snuvad på min lediga dag!

När jag precis hade slumrat till framför filmen så vaknade jag av ett sms. Det hade blivit något konstigt med schemat och jag var inte alls ledig idag. Drygt trettio minuter innan föreläsningen började fick jag reda på detta!

Kaffekokaren igång, duscha, på med kläder, lite smink, skriva ut några papper och ner till förrådet och hämta cykeln. 10 minuter tog det mig att göra detta.
Ack va stressad jag var när jag kom fram till skolan!

Föreläsningen höll bara på i två timmar, en timma kortare än den skulle varit. Inte klagade jag på det!
Precis när jag öppnade dörren för att bege mig hemåt började det spöregna! Gött mos att jag på 5 minuter hann bli blötare än blötast. Tur att det inte tar längre tid att cykla från skolan... Sminket kletades ut och kläderna droppade det ifrån. Att öppna dörren till lägenheten, slänga av sig de blöta kläderna och hoppa i myskläder igen har aldrig tidigare varit så gött som det var då.


Jag tog direkt itu med min garderob där jag har t-shirtar och linnen. Det såg ut som ett bombnedslag där, men efter att jag tagit ut allt, organiserat lite och fått tillbaka det så blev det ganska bra.
Jag passade på att rensa ut lite linnen och t-shirtar som jag kände att jag kunde vara utan...
Kvar blev det bara:
Linnen: 97 st
T-shirtar: 83 st
Tränings t-shirtar: 26 st

Totalt åkte 21 linnen/t-shirtar i en påse. Gött att bli av med några plagg i alla fall!

Före:


Efter:

Imorgon är det föreläsning igen och då ska inlämningsuppgift nr 2 in. Det är alltså dags för mig att börja med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0