Söndagkväll

Okej, det blev både middag och hemmagjord glass idag också...

Idag har min dag bestått av massa plugg. Timmarna har försvunnit och jag har faktiskt fått gjort väldigt mycket. Den där uppgiften på engelska lyckades jag göra, vilket självklart kändes otroligt härligt. Att bara få den avklarad, ha letat fram de engelska termerna och dessutom lösa den kändes som veckans absolut största framgång. Jag vet visserligen inte om den är rätt, men jag har i alla fall gjort ett försök. 1,0 extra poäng till tentan är nu hämtad ;)

För några timmar sedan blev jag sugen på glass. Glassmaskinerna åkte fram och resultatet blev hallonglass. Mycket god, men ack så mättande!

 

 

Jag råkade somna på soffan vid sex-tiden, det blev en tupplur på två timmar. Det var kanske inte jättesmart i och med att jag om bara några timmar ska gå och lägga mig. Jag är rädd att jag inte kommer kunna somna då...

Efter min tupplur tog jag beslutet att äta middag.

Blomkål, broccoli, majs, haricoverts och två små kycklingbitar.

(Nej, kycklingen är inte bränd, det är kryddan som gjort att de ser ut som de gör!)

 

Nu är det tv och mys med hamstrarna som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0