Stänger in mig

[Tidsinställt inlägg]

När det här inlägget publiceras på bloggen så kommer jag med 99 % sannolikhet sitta med mina kära, älskade och extremt hatade ekonomiböcker. Det är nästan exakt en vecka kvar till tentan och för att inte slösa onödig tid framför datorn har jag tagit beslutet att den kommer vara avstängd hela veckan. Jag är rädd för att fastna i bloggvärlden om jag sätter igång dumburken... Är det något jätteakut som måste kollas så får jag använda mig av mobilen.

Jag har laddat bloggen med några tidsinställda inlägg som kommer komma upp här.

Denna vecka kommer jag stänga in mig i en bubbla och gifta mig med ekonomiböckerna.
För att utnyttja den lilla tid som är kvar till tentan så har jag också tagit beslutet att låta min mobil få vila lite. Tyvärr känner jag för att isolera mig från omvärlden... vilket gör att jag inte är så pigg på att tjöta flera timmar i telefon.

Så, kära vänner: Vill ni snacka med mig så släng iväg ett mess så ringer jag upp när det finns lite tid över. Eller kom och våldgästa mig hemma i lägenheten. Det finns fika i min frys, kaffemaskinen står på mitt skrivbord och har du tur så kanske du till och med kan få läsa några sidor i böckerna tillsammans med mig ;)

Ta hand om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0