Tisdag

[Tidsinställt inlägg]

Idag är tisdagen kommen, en vecka kvar till tentan och med stor sannolikhet kommer min ångestnivå stigit enormt mycket sedan igår. Ju närmre tentan jag kommer desto mer ångest får jag. Det spelar ingen roll om jag känner mig säker på sakerna, ångesten finns alltid där och gnager.

Dagarna rullar på för fort och jag vill bara trycka på en pausknapp och stoppa tiden lite. Jag behöver få andas ut. Det händer så mycket saker hela tiden, de mesta känns ganska bra...! Nu kan det bara gå åt ett håll.

Det här med tidsinställda inlägg är jag egentligen inte mycket för, men jag tycker det är tråkigt med en tom blogg. Att det finns personer som använder denna funktion för att typ återberätta att man nu sitter och dricka kaffe tycker jag bara är otroligt störande.
Kanske är jag ensam om att störa mig på detta, men sån är jag...

När detta inlägg publiceras så kommer jag förmodligen ha avslutat min pluggdag. Men något som jag är säker på är att jag pluggat på mitt egna lilla vis. Dvs liggandes på soffan med anteckningsblocket och böckerna på golvet
Typ såhär helt enkelt:



Jag har alldrig påstått att jag är normal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0